Things is messy

Hela helgen har spenderats hos kurtan med tjejerna. Fredags var vi och festade där, i lördags åkte vi hem på morgonen, med en snabbis förbi donken, sov, skärholmen för att köpa strumpbyxor och en kavaj, hem till mig för att käka, till huddinge igen för fix sedan till heron för bowling med tjejerna, sån jävla tur att man har en jävligt bra och fin vän som jobbar där så vi fick bowla gratis, waay. Efter det drog vi till kurt igen och jag däckade efter 3 shots, pigg tjej. Hela dagen har jag legat och sovit i Jennys soffa, sen kom mamma och hämtade mig, hämtade upp pappa som skulle ha bilen tills imorgon. Mer om det imorgon. Nu sitter jag och kollar på nyårsklännignar och kan inte bestämma mig, den bilden jag har i huvudet på hur den ska se ut verkar tydligen inte existera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!