You have to warm up

Först tyckte jag veckan gick så jävla långsamt, och imorgon är det redan fredag och jag har inte alls hunnit med allt som redan borde varit klart.. Ringde ett samtal också, var tvungen att få ett avslut på allting. Och det känns som en stor börde lättat från mitt bröst. Nu är du någon annans problem. Och jag lider med den personen, bli inte lika blind som jag var. Det är inte värt det. För mig är du död, vilket jag aldrig i mina vildaste fantasier skulle tro att jag någonsin skulle säga. Något som var hela min värld helt plötsligt inte betyder ett skit.
Efter jobbet åkte jag direkt hem, slog in lite juklappar för att sedan åka iväg och handla mer. Nu är jag hemma, måste snart sova, inte ledig imorgon inte. Men efterlängtad helg som fan. Har lite halvdana planer för imorgon, får se hur jag känner mig.
På lördag är det julafton, hur sjukt är inte det? Har inte julkänsla för fem öre. Hoppas det snöar riktigt stora snöflingor då, då blir jag glad :) men BARA på julafton och nyår sen får gärna sommaren komma igen!
Mina ögonlock signar out



Kommentarer
Postat av: Anonym

Starkt av dig! Hoppas du får en underbar jul fina du! Godjul

2011-12-24 @ 02:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!