Back to life, back to reality

Man kan inte bara TA någons företag som har funnits sedan 1969. Det är vårt familjeföretag, hur tänker man då Lennart? Jag tyckte han skulle få höra vad jag ville säga så jag la in denna kommentar på hans blogg. Läs hela artikeln på http://kalderen.wordpress.com/2011/01/28/fardtjanstkunderna-fortjanar-valfrihet/#comment-350

sara
31 januari, 2011 kl. 15:20

Du vet verkligen inte vad du snackar om! Detta kommer drabba kunderna och knappast på ett positivt sätt. Vad händer med kunderna som behöver trappklättrare när akordlön kommer att gälla?! Hur ska kunna tillhandahålla en god service och hög kvalité när man ska köra gamla, sjuka och rullstolsburna på tid?! Vi pratar om människor hära, inga paket!!! du skriver ”flera mindre beställningscentraler” men samtliga är ju underentreprenörer och kommer tillhöra i stort sätt samma växel. Hur kan det gynna konkurransen? Vidare snackar du om att du har varit informationschef, och då undrar jag om du nu är så duktig, hur kan de komma sig att denna information inte nått ut till så många kunder? ”With great power comes great repsonsability” – tänk på det du Lennart Kalderén!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!