I can take you

Igår drog jag och Jenyi in till The Bridge. Va där tills 01.00 ungefär, hade en del konstiga samtalsämnen inatt. Vissa människor är för självgoda alltså. Efter krogen åkte vi vidare till Liljeholmen och gick till Gröndal där vi träffade 3 pers. Vi drack vin till 04.00 och sen var det godnatt. Jag hade längtat efter gårdagen. Trots att folk ständigt försöker göra saker så jag ska tända till, så lyckades jag koppla bort det. I morse följde jag med Jenyi hem, vi köpte med oss tomatsoppa och vinäger chips och mös. Mamma var gullig som kom och hämtade mig trots vädret. Tusen tack till dig. Därefter förbi Konsum där vi inhandlade matvaror till hemmet.
Bild lånad från www.google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!