I got soul but i'm not a soldier

Jag och Sandra åkte med tåget till Kalmar, sov över på Slottshotellet som är ett gammalt slott som även vart en skola, det var riktigt kallt där. Tror det är mysigare att bo där på sommaren då det inte är minusgrader på natten. Slottet var i alla fall hur fint som helst, såg bilder på deras bröllopssviter, så vackert.. Vi åt på en jättefin Italiensk resturang där man också fick jobberbjudande. Typiskt va? Så fort man lämnar Stockholm.. På morgonen blev det frukost på hotellet, sen taxi till skolan. Var där tills 15.30 ungefär sen tog vi bussen tillbaka, åt på donken och kollade lite i affärer medans vi väntade på att tåget skulle komma. Det var lite förseningar, runt 10 minuter på hemresan bara, så jag var hemma på på natten mot tisdagen. Just nu håller jag på att plugga religion a. Trodde det skulle vara mycket som historia, vilket inte är mitt favoritämne direkt då jag försökt tenta upp det 4 gånger tror jag. Men det var mycket likt psykologi, så det här ämnet tror jag att det kommer gå riktigt bra i!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!