-

Vissa säger att det inte går att gå in på min blogg, stämmer det? Jag menar, för mig går det ju hur bra som helst. Anyway, jag är lite konfunderad just nu. Det är mycket som händer och det känns som jag inte har koll på nått. Midsommarplanerna har gått i kras, jag vet inte om jag ska till göteborg längre, det känns som att vissa personer är en person ena dagen och en helt annan dagen efter, folk lovar saker men inte håller det. Jag förstår inte. Men jag gillar det inte. Hursom. I förregår var jag och några till på djurgården, blev att vi sov i Bandhagen, lagom kul att åka hem därifrån! 2 byten med bussar + tåg + 15 min promenad hem. Jag kan ju säga att jag däckade helt lagom fint till 18.00 - vaknade 22.00 var vaken till 01.30 sov till 06.00 då jag vaknar upp från en mardröm där jag vaknade när jag blev mördad, vågade inte somna om på en hel timme.. ni vet hur kinkig jag är med sånt, sov därefter till 09.30 någonting. Så det kanske är därför jag känner mig så känslosam? Jag har ingen aning. jag har fan ingen aning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!