-

Dagen gick lagom fort, vaknade - tog det lugnt med kaffe och nyheterna. Ut på en 45 min promenad med mamma, hundarna fick bada. Dock inte på Bazzes välvilja! hihihi.. men det är skönt för han att bada när det är så här varmt, tänk dig själv att gå runt med tjock päls i 30+ grader? Han fick bara simma några tag sötnosen :) kollat på massa klänningar, och sommarkläder från nelly.se och hm.se. Har ni sett föresten att H&M har gjort om sin sajt? Till det bättre tycker jag, bilderna borde bara vara lite större, det gäller iofs på alla klädshoppingsajter tycker jag.. Blir nog en hel del att beställa hem inatt eller imorgon bitti, har sparat det som tur är :)
Efter det kom Micky hem till mig, vi gick ut på en pw som vanligt och snackade om allt som hänt. Älskar att man är mitt uppe i ett "viktigt" samtalsämne i en uppförsbacke. NOT! När vi kom hem blev det kesella m. blåbär och digestivkex till en rulle hon hade lånat hem från jobbet - "Brudens bästa man" - hade redan sett den. Men en bra film kan man se fler gånger! Han är så snygg den där Patrick Dempsay. Mummaa. Mamma var med på tjejkvällen också, riktigt mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!