-

Nu sitter jag i lägenheten som vi ska bo i den här veckan. Sara är i duschen och jag sitter här med Viggo som förövrigt har tusen smådjur på sig. Nojig jag är! Sara tog nyss bort en fästing från han och nu kryper det en larv i soffan! 

Åh, allt som jag skriver måste jag skriva om typ 100 gånger på den här datan, fattar inte vad det är för fel! Åh, aja. Jag försöker sista gången. Igår drog vi i alla fall till Linköpings fjortisställe "Plaza" som iofs var trevligt och bra musik plus en snygg bartender - men sen kom fjortisbrudarna som skulle stå och jucka mot varandra och söka blickar plus en 30+ kille som tydligen ägde ett resturangkök som senare visade sig vara Sibylla, till och med han skämdes. INKINK RÖD LAMPA LYSER. Så det blev inte så mycket av de va? Nä. Vi drog till BK runt 2 tiden, killen bjöd ju självklart på min cola ;) shyrre sa jag sen gick vi hem och SOV. Fyfan vad trött jag var asså, riktig partbroms för stackars Sara som alltid är vild och galen, haha! Min lilla sötnos. Ikväll blir det bara att ta det lugnt in the condo. Hörs imörra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!