-

Jag har nästan aldrig avslutat någonting jag börjat, är väl rädd för att misslyckas så då hoppar jag istället allt så jag kan säga att det var JAG som sket i det. Idiotiskt. Jag gjorde det med körkortet, jag gjorde det med gymnasiet gånger 2! Nu har jag ångest för att åka iväg till Åland, kommer jag verkligen klara att vara hemifrån så länge? Jag och min mamma är så sjukt nära varandra, kommer bli jättejobbigt.. Men jag har bestämt mig. Jag ska INTE bara strunta i det här. Pengarna ska jag resa och spara för, jag ska umgås med en av mina närmsta vännerna, jag ska bo vid vattnet, 30 minuter från stan. Vad fan har jag att vara rädd för egentligen? Nej. Skärpning.



Kommentarer
Postat av: Älskling <3

Du kan klara av allt bara du vill,då går allt!

Man är lat när man har kul, men du kommer kunna stå upp och klara av allt! Bara du vill!!! <3

2011-07-09 @ 05:39:45
Postat av: Anonym

Det är inte för att jag är lat, utan för att jag är rädd för att misslyckas. Åland sket jag i pga dig älskling, du är så underbar hur skulle jag klara mig utan dig?!<3

2011-07-24 @ 01:53:26
URL: http://zerahfashion.blogg.se/
Postat av: sara

oj.. det kunde du ju ha sagt att det var därför sara, istället för att säga att det var av andra orsaker

2011-07-24 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!