-

Har legat ute och pressat i solen i ett par timmar nu. Coconut deep smörjdes in på hela framsidan av kroppen (ja, jag orkar inte sola baksidan ;) och vattenspruta med vatten + salt, bästa. Har fått ordentligt med färg på magen, som jag alltid får, önskar det kunde sätta sig lite på smalbenen, det är mina knäskålar som blir bruna - vad är grejen med det? Nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn - långa nätter. Det är så bra :) hursom så hade jag lite svårt att somna inatt, telefonen ringde och fick reda på saker som jag bara äcklas åt. Hoppas allt löser sig! Och jag önskar allt ont åt den andra människan. Fyfan.
Igår var jag hemma hos papicholo och grillade med han och Anna, det var mysigt. Jätte god mat. Idag blir det grillning igen fast hos Mamma, myyyys! Ingen aning om vad som händer senare på kvällen, kanske bara blir hemma who knows. Åh, jag vill bara att den här sommaren ska gå fort så jag kommer snabbare utomlands! Jag har stora planer inför det kommande halvåret, men tänker inte säga något om det försen det är säkert! Vi får se och hoppas på det bästa helt enkelt!
Pappas hemmagjorda drink - gin och mango :) + rosé ute i solen igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!