-

Hej hopp! Varmt ute eller hur? Roligt att vi svenskar alltid pratar om vädret, vi är ju kända för det tydligen. Men solen går både upp på min sida och ner, vilket alltså betyder att det är typ asvarmt i mitt rum hela tiden. Inte ok. Men imorgon slipper jag det för vet ni? Jag drar till Linköping med min älskade Sara och stannar troligtvis 1 vecka. Så hej soliga dagar, en ny stad, och ett par 100 öl med fina tjejer <3
Skulle träffat en kompis idag men han orkade inte komma och jag hinner inte för jag måste tvätta. Ni vet ju hur tjejer är, alltid favoritplagg som bara måste med! Mina 2 favvoklänningar ska med i alla fall, definitivt :) jag bär ju bara klänningar på sommrarna så jag måste införskaffa mig 5 st till så det är en ny för varje veckodag, woop woop! ;) jag vet, jag har mina rutiner på allt..
Sov dåligt inatt igen.. det är inte kul längre, men en bra sak är ju att man går upp relativt tidigt i alla fall! Blev en kaffe, hundpromenad, åka till återvinningscentralen (vilket jag btw aldrig gör om, kommer inte göra det när jag flyttar hemifrån, jag tar hellre dem där böterna när grannarna ser mig kasta ut saker utanför porten, det var djur och luktade gammal trädgård. tur att man ska gifta sig rikt..) Därefter åkte vi och lämnade bussen i garaget, vidare till Tumba där jag köpte 2 st nya tungpiercingar, en med en rosa kula. Dock hade dem inte sådär jättestort utbud så den blev en kristallrosa, vilket inte är det skönaste jag varit med om nej.. Men hellre det än en för lång stav. Thank you mummi<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!