Linköping och hemgång

Jag borde verkligen gå och lägga mig nu.. Imorgon ska jag upp rätt tidigt, göra mig i ordning och åka iväg till sjukhuset med min bästa vän. Hon ska opereras för dem inte hittar hennes p-stav i armen som hon satte i för över 3 år sedan. Sjukt tråkigt, men förhoppningsvis så går det bra. Dem ska röntga hennes arm först med ultraljud för att se vart exakt den sitter, så troligtvis är det en ganska lätt operation.
Jag åkte hem idag föresten från Linköping, trodde jag skulle stanna tills fredag/lördag åtminstone men när Jenny och Untan ändå skulle åka hem kunde jag lika gärna hänga på dem. Dem senaste dagarna har varit sjukt roliga, roligaste kvällen var definitivt den på NH. Uteserveringen hade öppet till 12, helt underbart! I stockholm är det typ kl 22.00 sen är det in,in, IN! Synd bara tt man mötte på mytomaner som säger att dem är ekonomiskt oberoende, sen är dem kockar sen 5 år tillbaka, dem är 24,25,26,27 år och allt var det var, dem är civil ingenjörer sen helt plötsligt civil ekonomer.. sen frågade jag om killens ID och det står 1991. "Nä men jag har hoppat över typ 4 klasser för jag var "för smart", eller vad man ska säga". AMEN LÄGG AV! Jag hade ingen avsikt med att prata med någon som har ljugit mig upp i ansiktet hela kvällen så han drog. Men hans kompis stanna. De va kul! Haha, härliga människor asså..
Nu är frågan om jag ska åka på kryssning på midsommar eller om jag ska till Sandhamn? Jävligt kluven, jävligt kluven. Eller om jag bara ska vara hemma? De kan ju också vara skönt. Men seriöst så har jag inte haft en bra jävla midsommar på bra jävla många år kan jag säga. Så det får blir som det blir.
En bild på mig i morse innan vi skulle åka in och shoppa och äta lunch :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!