Whats the colour of love? Blue, green, RED

Som ni säkert har märkt så färgar många håret nu till mörk rött, riktigt vinrött och jag måste bara säga att jag håller med, i totally fucking love it! Jag som har kämpat med att få mina fina slingor vill helst inte göra det nu, men vem vet, jag kanske kör en helvändning när jag är i Åland och blir uttråkad? Annars blir det helt klart det till efter sommarn när man är sådär shysst brun också. En tjejkompis till mig gjorde det idag, och kolla hur jävla läcker hon blev! Avis! Bästa är ju att hon har bruna ögon också, ni som har det plus fräknar SKA ha rött, det borde vara förbjudet för er att ha något annat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!