How can you look yourself in the mirrow?

Samtliga saker kommer från www.stylebytyra.se min - min förebild och älskar hennes smycken! Dessa ska beställas hem i helgen eller senast på måndag. Det första är en bas man lägger på ögonlocket innan man lägger på ögonskugga så intensifieras färgen och man behöver inte ta lika mycket. Det andra är ett lipbalm som ska göra läpparna större, (kanske behöver jag inte göra restylane?) har sett bildbevis - hoppas det blir lika snyggt på mig! Sist är det ett ashäftigt örhänge som jag bara får en got-to-have känsla över.
1. 139 kronor
2. 49 kronor
3. 59 kronor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!