In the heart of gold


När jag jobbade med en tjej som heter Isabelle så frågade hon mig massa frågor om vad som kommer va inne och vad som är det just nu. Så jag tänkte att ni också skulle få ta del av kakan.

Vad är inne just nu? Klippa page, det är i alla fall det stjärnorna är inne på just nu. Bland annat så har Nicole Ritchie gjort det och Scarlett Johansson.
Vad kommer vara inne i vår? Redan nu har folk börjat försöka sig på att klä sig i vårkläder även fast dem fryser som jävlar (fråga mig, jag gick med poncho igår!!!) Halsdukar i varma färger, jeansshorts ser man överallt - mestadels ljusa vilket är ganska synd då mörka midjehöga shorts är grymt snyggt. Inom träningen så ska det vara färgglada färger så man får energi av att vilja gå till gymmet. Limegröna, ceriserosa, turkos! Frossa i det! Huvudbonad så som sommarhatter ska vara i svart färg i år.
Hetast just nu inom inredningsvärlden? Det är som det aldrig går ur modet. Alla människor har ju sin egen stil men den antika/vintage stilen finns alltid kvar lite hos alla människor. Nu är det vita stora möbler med franska kanter.
Färgen på naglarna, hur ska dem se ut? Jag personligen brukar blunda och bara ta ett nagellack ur min nagellacks låda, annars vet jag att jag alltid tar favoriterna och dem andra blir gamla. Det finns ingen direkt trend på hur naglarna ska gå ut. Men folk brukar vilja matcha sina naglar med färgen på årstiderna. På sommaren är det klara och starka färger som blått, grönt, gult osv (för dem som inte tycker om att ha så mycket färg på sig räcker det med att bara göra lite dotts eller liknande) på hösten blir det mörkare färgen, vintern klassiskt rött eller mörklila, och våren naturliga färger såsom beige, vitt, fransk manikyr.
Bild lånad från www.google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!