It's for the greater hip hop

Usch och blä för att vara sjuk. Jag är dunderförkyld, hoppas jag kan jobba i helgen ändå! Gick på en promenad förut med Frankie och wallo plus mum vid vattnet. Blev helt anfådd och började nästintill gråta för de gjorde så ont i bröstet. Uschabusha. De gillar vi inte. Så när vi kom in kröp jag in i min nya mjukisdress som jag köpte idag på BikBok, just nu kostar överdel+underdel 99 kr/styck så passa på! Ni får se en bild senare.
Det blir arbetsintervju från en i min familj snart också, hoppas hon får det. Jag håller tummarna för henne! Så assum om vi kommer jobba tillsammans. Blir att jag följer med henne och tar en fika nästa vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!