Molto bene

Fick säga till min chef idag att jag inte kommer kunna jobba i helgen. Är verkligen så äckligt förkyld så de känns som jag ska svimma varje gång jag reser mig på. Just nu knarkar jag strepsils halstabletter och alvedon. Varför hjälper inget? Mamma är gullig som ska åka och köpa hostmedicin till mig nu. Måste egentligen fixa en till grej, men har ingen aning om hur de ska gå. Allt är skit nu. Bara för att man tyckte att allting va bra för en sekund.
Igår beställde jag en iPhone. Va helt emot dem först (ovanligt va?) men beställde 4an med abbonemang. Tog de abbonemanget för 700 kronor/månaden. Då ska i princip allting ingå.
Bild lånad från www.google.se



Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 15:39:33
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!