-

Igårkväll kom Jenyi hit och vi hade myskväll. Snabba Cash och popcorn. Imorse drog vi iväg till Arbetsförmedlingen i Huddinge, jag skrev inte in mig där eftersom jag bor i Rönninge så blir det smidigare om jag står i den jag ska. Efteråt drog vi till Tumba och kollade i affärer sen åkte jag hem. Efter Micky hade slutat jobbet kom hon hit på en spontankaffe och därefter blev det en lång intervall träning. Vi slog rekord bitch! Kändes härligt, man får ut sina aggressioner och känslor när tränar, i alla fall jag. Det här gör jag varje dag i princip, och jag har inga planer alls på att sluta. När vi sprang upp för backen så skämtade jag om att vi skulle springa snabbare ifrån en liten bichon friché (en vitkrullig tanthund) som jag hade blivit skrämd av bara 2 minuter tidigare. I samma mening som jag kutar upp för backen och vänder mig om så har hunden rymt och springer efter mig. Jag menar,  hur stor är chansen?! "Ta fast eran hund då!!" stod jag och skrek åt en 5 årig kille. Han va ju lika rädd som jag va. Men den hunden va out of control! Hahahha, vad vi skrattade efteråt. Efter vi kommit hem ville Micky jättegärna se en av dem fritidshus/sommarhus vi hade kollat på idag på nätet. Hoppas på det bästa att dem slår till, även fast jag vet att jag kan drömma mig bort lite väl fort ibland. Men det skulle vara så jäkla mysigt.



Bilden är lånad från hemnets hemsida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!