-

Jenyi kom hit runt 7, vi åt grillat till middag och därefter mötte vi upp Micky för en intervallträning fram och tillbaka till Mölle. Gick ju snabbare än vad man tror! Jag tänkte gå en heeeelt annan väg, vilket skulle vara en fet omväg. Den här vägen gick så nära vattnet man kunde komma, jättemysigt! Efter det blev det mjuk pepparkaka som jag bakade (räknas sånt där pack med färdigpulver+vatten? kanske inte..) och sen följde jag Jenyi halvvägs till tåget med Bazze. Nu sitter jag vid datan å chillar med Richard och Andreas, jag borde gå och lägga mig. Hej
Bild lånad från www.google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!