-

Igår var jag och Micky ute och tränade i cirka 1,5 timme därefter hem och hämta cash för att dra ner och handla lite käk. Så 2 timmars träning, assum! Hittade ett asgott recept på rummet som jag bara va tvungen att testa. Succé! Efter det gjorde vi en rätt så nyttig efterätt också till en rulle, blev en gammal skiva som Micky hittade på mitt rum - Cloverfield (hade för mig att den handlade om fängelse, men nej det var ju en halv rysare typ. Micky och jag bor 4 hus ifrån varandra och hon fick följa med mig halvvägs hem!!) Jag kan verkligen inte kolla på halvläskiga filmer. Får ju panik..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!