-

Nu har jag fått mitt första heltidsjobb, jobbar som lageransvarig/lagerchef på Ahlsell. Mycket att lära sig, men allt som är en utmaning är spännande. Och vet ni vad det bästa är? Kaffe ingår, haha! Nu har jag jobbat 1 vecka, imorgon blir det början på nr. 2.
I fredags var det filmkväll med godis och chips med brudarna, och på lördag åkte jag till Jenny och drack lite, sen till Untan, därefter drog Sara och Jenny och jag sov kvar hos Unity. Imorse vaknade jag, chillade ett tag sen gick jag till Jenny för att äta frukost med henne och Sara, fick skjuts hem av Jenny och sällskapsfika :)
Nu ligger jag i sängen och kollar på 2 & en halv män, ska försöka sova snart så man är lite pigg imorgon i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Va kul! Hur fick du det jobbet?

2011-11-14 @ 20:19:22
Postat av: Sara

Jag skickade en intresseanmälan och fick komma på intervju! vem matilda är det här btw?

2011-11-15 @ 21:24:37
Postat av: :)

Sara du är otroligt vacker, och lycka till med det nya jobbet! hoppas från hela mitt hjärta att det går bra för dig med allt<3

2011-11-24 @ 00:47:30
Postat av: Sara

Vilken fin komplimang, tack! det hoppas jag också kul om du skriver vem det är ifrån också :)

2011-11-30 @ 17:37:33
URL: http://zerahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!