-

I fredags hade jag en IDOL hemma kväll med Micky, humöret var upp, ner och upp igen. Just nu vet jag inte vad jag ska tro eller hur jag ska agera. Det får helt enkelt lösa sig själv. För är det någonting jag lärt mig så är det att så fort man bryr sig blir det värre. I lördags åkte jag hem till Jenny där Unity också var, senare åkte vi och hämtade upp Sara efter jobbet på Heron. Tanken var att vi skulle ha ett Twiilight maraton men jag däckade innan 12 slaget, vaknade upp då och då av mansröster (hej securitas), skratt och att folk pillade på mig. På morgonen hade jag ritsträck i hela ansiktet, och gick det att tvätta bort? Nej sossarna hade ritat med vattenfast bläckpenna. KUL, och idag ska jag på genomgång av jobbet.  


Bild lånad av www.google.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!