-

Det gick bra på mötet idag med Anna och Anki, resten som jag träffade var också trevliga människor. Så jag tror att det kommer att gå bra. Det var mycket "jobbsnack" som jag inte riktigt hajar än, men det kommer väl det också. Man kan bara man vill! Efter det racade vi till en trafikskola i Södertälje, där bokade jag in mig på 7 teorilektioner, riskettan, risktvåan samt 14 körlektioner, och dessa körlektioner ska jag alltså ha bokat av innan den 11/11. Så det blir riktigt intensivt nu. Det är bra. Annars känns det som jag aldrig kommer bli klar. Fyfan för att gå upp mitt i natten, ta nattbussen med massa fulla människor och sen gå 200 meter i snöstorm för att komma till jobbet. Istället för att gå ut cirka 5 m, ha på arselvärme, kaffetermos och jävligt bra peppmusik. Någon som agreear med mig? Oja.


Efter det kom Micky hit, vi drog iväg och köpte ingredienser till våra specialé muffins. Stoppade i några bitar vit, och mörk mint krokant choklad i. Blir nog toppen. Hon kommer hit om cirka 50 minits or so, då blir det fikadags till en rulle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!