-

Dem senaste dagarna har jag umgåtts väldigt mycket med mina allra närmsta vänner, och att dem har funnits här för mig betyder så oerhört mycket ♥. Som ni ser så har jag raderat några av dem senaste inläggen, jag bestämde mig för att ta bort allting som ger mig negativ energi. Avundsjuka är inget jag vill ha i mitt liv. Så byebye babysar.
Igår var jag på en seans med Terry från de "Okända". Kände mig så öppen och känslosam när jag satt där inne med dem andra 150 personerna. Som att jag skulle börja gråta vilken sekund som helst. Men det gjorde jag inte. Han är helt otrolig, om du är som jag - känner/tror för det mediala så gå på en nästa gång han är här! Sök på www.google.seTerry Evens så kommer det nog upp. Den här gången var det i alla fall i Nynäshamn vilket inte är så jättelångt härifrån. När jag kom hem var min energi slut, jag somnade nästan direkt i soffan. Har hunnit med mycket idag, men ska skicka iväg lite CV:n + personliga brev nu. Ett till jobbcoachen och ett till min eventuella nya chef :)



Kommentarer
Postat av: mami

du är bäst min lilla gulle <3

2011-10-14 @ 01:19:12
Postat av: Sara

Nej, DU är mamma<3

2011-11-30 @ 17:36:03
URL: http://zerahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!