Girl, you look hot!

Åkte till SKHLM med Emma idag, har inte träffat henne på minst 4-5 månader i alla fall. Saknat henne. Vi åkte dit för att jag skulle kolla lite på vinterjackor.. igen. Om jag kom hem med någon? Nej. Jag provade en som jag kikat på innan men jag tycker den var alldeles för utsvängd nertill, men fick reda på idag av ägarn att det kommer in korta modeller i slutet på nästa vecka! BAM! Jag ska lätt ha en då. Sen om jag känner att det blir alldeles för kallt köper jag en längre senare i vinter.

Efteråt har jag övningskört från Rönninge-Hamringe-Rönninge-Hamringe-Rönninge i mörker. Börjar gå riktigt fint nu så att säga va :) Nu sitter jag och kollar igenom bloggar och Nelly (det är midseason sale nu!!!! pass på!!), åååh va snygg Tyra Sjöstedt är, fyfan.. Riktigt avundsjuk vackra människa!

I lördags drog vi btw till Pub Anchor, var inte alls taggad för det om jag ska vara ärlig. Och det var faktiskt ett riktigt skitställe. Wa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!