-

Ibland under jag, om att jag saknar dig stoppar mig från att bry mig om någon annan. Det är mänsklig natur - vi fruktar saker vi inte har någon kontroll över, att förlora, och bli offret. Är inte det konstigt, att en person som nyss var en främling för dig, plötsligt betyder hela världen för dig? Jag förändrade så mycket över tiden att jag tillslut glömde vem jag var. Men man måste komma ihåg, du är singel - inte död. Varför säger vi saker som vi inte kan ta tillbaka, och varför saknar vi något vi aldrig hade? Det finns inget större än glömma och förlåta. Jag önskar att jag fortfarande betydde någonting för dig. Kanske om mitt hjärta slutade slå, skulle det sluta göra så ont men det gör det inte. Ibland måste du springa ifrån för att se vilka som kommer springande efter dig. Tårar är ord som hjärtat inte kan förklara. För vart du än springer, kommer du ändå i slutändan komma till dig själv, så glöm risken och ta fallet för om det verkligen är det du vill, så kommer fallet vara värt det. Låt aldrig någon få dig att vara tyst, att vara ett offer. Bara för att någon verkar stark, betyder inte att allt är bra och bara för att ingen gråter bevisar inte att personens hjärta är okej. Frågan du ska ställa dig är: skulle du gilla dig själv om du träffade dig? Jag är rädd. Jag är rädd att vi aldrig mer kommer att prata och att jag aldrig mer komma känna dem här känslorna för någon som jag känner med dig, och mest rädd är jag för att jag en dag bara kommer vara ett ungdomsminne. Det som verkligen suger mest, är att se någon lyckas när du inte alls tycker att dem förtjänar det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!