Uttrans Thai

Blev en utekväll igår lite spontant sådär. Vi drog ett gäng till Uttrans Thai (som jag alltid haft fördommar mot) och hade en av dem roligaste kvällarna sen lång tid tilbaka. Brobergs lirade, dem var väl helt okej, trodde dem var ett helt band inte bara 2 pers som igår. Hursom, så kom Pazze och Jacop förbi också, som icing on the cake. Var över ett år sen vi träffades. Tiden går så jävla fort ibland. Kvällen slutade med efter pärla här i jacuzzin. Vaknade upp, en mardröm igen.. När ska dem sluta? Det var ingen idé att försöka somna om igen. Så runt 9 tiden imorse gick jag upp och har vart uppe sedan dess. Tog ut Bazze på en promenad, åt frukost och kollade lite på The City. Nu har jag precis tagit ett bad och ska börja göra mig i ordning för att dra iväg till en tjejkompis på förkrök sen blir det utgång. Vågar jag övningsköra idag btw? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!