El spañja porfavor!

Tillbaka efter 10 dagar i Spaninen. Det här var första gången jag faktiskt fick hemlängtan. Men det var härligt, var där med min älskade 5 dagar ensamma, bara han & jag. Var så glad när jag kom hem igårnatt och fick krama och pussa mina älskade sötnosar. Saknat dem så! <3
I morse åkte jag och älskling iväg till Arbetsförmedlingen, usch vad jobbigt jag tycker att det är.. men jag gjorde det, och nu känns det hyffsat bra. Och är någonting oklart kan jag bara fråga Anette som tur är :) Efter arbetsförmedlingen blev det Taco kväll här med mamma också, mys mys sen bärde det av hem till Thomas, sen Jesper, sen åkte jag hem.. Kollade på Idol.. Tog en kaffe och en cigg.. Efter tandblekningen är det slut med rökandet..
Bilden lånad från www.google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!