Glad Påsk!

Så jäkla skönt att vara ledig från tors-mån, har legat i soffan i stort hela tiden. Igår gjorde jag dock ett break, hämtade upp Jenyi och åkte iväg till mitt andra hem. Skärholmen. Och köpte ett par guldörhängen till mamma och en navelpiercing till mig själv. Jag trodde det stod 179 kr jag betalade för den, men det var visst 779 kr.. men det var jag värd? den var värd det också?

Hursom.. Efter det åkte vi förbi pappa, jag köpte han ett tröja och ett par matchande höga strumpor till hans flickvän, blir riktigt sött :) tog en fika, fick mitt påskägg. Åkte och lämnade Jenyi och åkte och köpte påskmat och lagade mat till hela min släkt på mammas sida, all by myself!
Och idag, kom Micky förbi, efter en kort tag åkte vi till Tumba där jag köpte dessa som representerar mina mål jag har.
Kollar för fullt, varje dag på hemnet efter lägenheter. Längtar så till att ha mitt eget, få inreda och bara stormtrivas som vuxen. Känna att allt är komplett.



Kommentarer
Postat av: mami

puss <3

2012-04-09 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!