Heminredning

Nu har jag fyllt upp 3 kartonger med bara köksgrejer tills jag flyttar, förut var IKEA det enda stället jag shoppade heminredning på men nu har jag hittat en annan inredningsbutik som ligger i Kungens Kurva som heter Chili, (ligger där gamla On Off låg innan det lades ner) och det är en helt underbar butik som är proppfull med inredning! Och det känns verkligen som när man handlar där så behöver man inte vara orolig att någon kommer hem till dig och säger: "Åh, den har du köpt på Chili va?" som det lätt brukar bli med IKEAS varor. Besök butiken eller kika in på chili.se :)
Dessa har jag så svårt att välja bland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!