My first apartment

Jag har räknat ut att jag kan flytta efter sommaren, och om jag verkligen hittar någonting innan det så kan jag lösa det också. Jag vet att jag inte bara kan rikta in mig på just ett ställe, självklart vill jag bo i kära Huddinge men om det inte skulle finnas något som känns rätt på 6 månader så kan jag tänka mig Aspudden, midsommarkransen, stuvsta, och dem nybyggda lägenheterna i Tullinge C. Dem senaste månderna, och speciellt helgerna har mestadelen av min lön gått åt att handla saker till mitt första egna boende. Det ska bli så kul och spännande :) och det är sån jäkla tur att min pappa är bäst på att snickra iordning, måla och lägga golv. Gissa vem som ska få hjälpa mig med dem angelägenheterna? Haha. Idag var jag och hämtade upp Jenyi, sen åkte vi förbi Hornbach för att handla bubbelplast och 10 st flyttlådor. Jag har inte plats längre med alla lösa saker, så det var på tiden.
Snart börjat premiären av Teen Mom 3, 18:05 sitter jag bänkad. Love it.



Kommentarer
Postat av: mami

puss min lilla sötekorv <3

2012-04-01 @ 22:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!