Södersjukhuset

I fredags var jag på sjukhuset i ca. 10 timmar innan jag fick åka hem. Som tur är behövde jag inte vara själv utan hade min alltid trogna vän Jenyi med mig sen kom Unity och höll mig sällskap innan pappa kom och hämtade oss. Förstår mig inte på dem som knarkar, den morfinmängden jag fick gjorde så jag spydde i timmar och när dem sprutade in det i armen så började det sticka i armarna och värmen började gå från mitten av min kropp ända upp till huvudet, fan så obehagligt. Dock hjälpte det endast i dem få sekunderna, så jag fick massa tabletter men dem hjälpte inte heller.. Så då gav dem mig en spruta. MEN. Den hjälpte inte heller! Kul att veta i framtiden att sånt inte ens hjälper som smärtstillande på mig. Efter 4-5 timmar kom det som en chock mot min kropp och jag var så hög att jag inte kunde gå knappt, inte prata. Förhoppningsvis är det inget som jag behöver gå igenom igen. Nu har jag vart sjukskriven men imorgon är det jobbet igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!