-

Andra gången jag kuggade på teorin, okej om jag inte hade pluggat men jag har fanimig pluggat varje jävla dag. Börjar bli less på det här nu men har inte gett upp. Man ska inte ge upp. Så tredje gången gillt snart, datumet börjar närma sig. Wish me good luck? Im gonna need it.. Nu blir det en cigg, sen gå och lägga sig. Åh,jag hatar att vara såhär jävla trött på vardagarna. Nu har jag börjat lära upp en ny kille på jobbet också, Alex heter han. Och min kollega är sjuk så det är sjukt stressigt men det är bara att hålla igång! Snart ska jag och brudarna boka resa också, yaaay :)
I fredags kom Sara och Jenny över, vi skulle bubbla och dricka vin men jag är så jäkla trött som sagt så dem drack 2 glas vin i soffan medans jag sov igenom kvällen. Rolig kompis. I lördags vaknade vi tidigt, fixade massa ärenden sen åkte tillbaka hit för fix oxh middag sedan vidare hem till Adde som jag inte sett eller hört av på hur länge som helst. Skönt att umgås lite med den sidan från släkten också, det händer inte så ofta så man får ta vara på den tid man får med varandra<3.. Senare på kvällen åkte jag och Jenny hit med Dennis och däckade. På morgonen blev det att åka till Huddinge och käka pizza med Ranta, uni och hennes skåning.. några minuter senare hänger jag på låset utanför filmkjedjan. Det är farligt att vara bakis. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!