-

Igår kom Jenny och Pernilla och hämtade upp mig så åkte vi hem till Jenny för middag och fest. Blev räksallad från Unitys pappas jobb, och min hemmagjorda dressing. Mums. Senare kom Dennis, sigge, andré och rasmus och röjde. Dennis tog verkligen hem vinsten fullast vinner ;) på morgonen gick alla ut i kylan för att hämta hem det älskade maccidonki. Själv var jag riktigt tjock och tog en qpplus meny, 2 cheddardipp och 1 jordgubbsmilkshake - men de var jag värd! Nu sitter jag och pluggar lite körkortsteori, ska snart gå och möta Johanna hon ska sova över här ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!