GODKÄND UPPKÖRNING!

Okej, jag klarade inte teorin på första försöket. Kändes riktigt surt men bättre lycka nästa gång eller hur? Men däremot klarade jag min uppkörning på första försöket! BOOM! Överlycklig. Mamma köpte skumpa och jag fick blommor från Bengan. Senare på kvällen kom Micky över för att träna lite teori då det slirar upp en bil utanför mitt hus och parkerar helt galet och jag tänker: vafan? vem är det där? så knackar det på dörren så är det min söta Johanna som kommer med blommor och chocklad. Blev så varm i hjärtat, en riktig vän är du :) Men nu har jag bokat en ny tid på trafikverket. Denna gång tar jag det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!