3 snabba

Vad är dina största mål för tillfället? Att jag får fast anställning, om cirka 2 månader får jag reda på det. Just nu håller jag på att ta truckkort och det får i vanliga fall bara dem som redan är fast anställda så jag antar att det ser ljust ut för mig. Och som jag har kämpat.. Jag har inte sjukanmält mig en enda gång, inte varit ledig förutom den gången jag var på halkbanan - det visar hur mycket jag vill det här. När jag äntligen blivit fast anställd så har jag förhoppningsvis redan truckkortet och mitt körkort som närmar sig i slutet av denna månad. Så innan sommaren hoppas jag på att ha hittat en lägenhet. Något annat har jag inte tid med för tillfället.
Vad är en sann vän för dig? Någon som ställer upp om jag ringer mitt i natten och behöver hjälp - då kommer dem, även fast dem är 50 mil ifrån mig. Det är någonting jag skulle för mina vänner utan att blinka. Sviker man mig en gång så får du oftast en andra chans, men jag är jävligt långsint innan det och det kommer ta ett bra tag innan jag kan lita på dig fullt ut igen. Och sist men inte minst, är en vän en sådan som visar respekt och håller vad den lovar, även om det är en liten skitsak, lovar man så lovar man annars kan man lika gärna skrota det ordet.
Vem var du i skolan? Den tjejen som gick på fula ankungen till svanen skulle jag säga. Och det har jag bara mig själv att tacka för, OCH mina föräldrar. Man måste kämpa för det man vill ha. Det krävs både mod och tålamod att lära sig nya saker, och folk kommer alltid att hata förändringar. Haters never die, they just multiply så bry er aldrig om någon är nedvärderande mot dig. Du förtjänar att må och se ditt bästa och om folk har åsikter om det så borde dem slå upp ordet Avundsjuk i ordboken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!