Teorihelg

Teori teori teori. Hela den här helgen har jag städat, tvättat och pluggat teori. Den här veckan som kommer nu skriver jag mitt teoriprov, wish me luck! Känner som jag inte är redo än, men jag tänker ge det ett försök i alla fall jag har trots allt kämpat :) dock hann jag inte med truckkortet, jag kommer köra på det 1 timme om dagen tills jag skrivit teorin för körkortet sedan gå all in :D allt känns bara jävligt stressigt nu, men det sägs att man jobbar bättre under stress så vi får se om detta även gäller mig. JAG HOPPAS! SNÄLLA GUD. Help me out here.
Vid halv 5 tiden kom mamma hem med mc donalds, love you mum :) bääästa söndagsmaten. Runt halv 6 så kom Micky på en fika, dags för vårat snack om vad som hänt den senaste veckan. Det är först då man förstår hur mycket man gör och hinner med varje dag.
Imorgon har jag bestämt mig för att vara snygg på jobbet :) får se hur det går så pass tidigt på morgonen haha. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!