-

Fyfan, om jag satt teorion på 3 försöket? Oh yeah! Nu har jag körtkort, hämtade ut det idag :D överlycklig. Känns så jävla underbart. En jävla frihet. Efter jag klarade det stod Jalle och väntade på mig vid T centralen :D vi skulle gå ut och äta men jag var alldeles för taggad och ville bara dra hem och fira och köra! And so we did. Sedan skjutsade jag honom till Älvsjö runt 8 tiden.
Just nu händer det rätt mycket på jobbet, vi har fått 2 st nyanställda som jag håller på att hjälpa samtidigt som jag sköter resten så det är rätt stressigt nu plus att chefen är på mig om att ta truckkortet. Så ska göra ett test ikväll hade jag tänkt :)
Mycket som oroar mig. Men jag hoppas att det inte är någonting. Men det har jag hoppats på i 2 månader. Varje gång jag verkligen slappnar av sjunker jag ner och blir ledsen. Frustration. Jag vet inte hur jag ska ta mig över det här guppet. Jag behöver nog semester. Åka till lägenheten i Spanien och bara ta det lugnt, inget supande och festande - bara sol, värme, shopping och mat och en maaaassa dvd filmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!