Etruck

Melissa Horn spelades på högsta volym i bilen hem idag. Var riktigt nere. Fyfan för sånna dagar.
Nu har jag pluggat lite mer på etruck, snart har jag gjort hälften, måste bli klar den här veckan. På onsdag ska vi ha personalmöte så det blir nog en låååång dag. Och nästa månad ska jag bila iväg till Örebro för att åka till Hallsbergs lagret och träffa VD:n och logistikchefen. Spännande. Men det blir också en lång dag ;) Nu blir det wordfeud och assum sömn förhoppningsvis. Det har jag förtjänat.



Kommentarer
Postat av: mami

du e så duktig, o vilket fint foto:) pusse från musse <3

2012-03-28 @ 14:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!