Min bästa vän

Bästa vänner jävlas inte med varandra. Skulle min Jenyi göra det mot mig skulle jag be henne dra åt helvete, och hon likaså mot mig. Man är inte rädd för att ens pojkvän ska tända till på henne eller tvärtom, man är inte rädd för att säga saker, man ignorerar inte dens samtal/sms, man hör av sig när man ska ut, man berättar allt för varandra utan att vara rädd för att det ska slå tillbaka på en, man är glad när ens pojkvän och hon/han kommer överens, och man är även glad för hennes/hans skull, i ALLA lägen, man är inte avundsjuk, man behöver inte vara orolig att hon kommer hitta en ny bästa vän. Det är därför jag är så jävla glad att jag har dig Jennifer Wrammer <3



Kommentarer
Postat av: Jenyi

Du är den bästa som finns min älskade bästis!!! LOVE YOU SO! <33

2012-03-06 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!