Personalmöte

Hade personalmöte förra onsdagen, sparade in lite komptid också, kanon för mig med tanke på att jag vart ledig i en vecka pga halkbana, teoriprov och uppkörning. Så snart har jag jobbat ihop dem sedan tar jag nog ut det i pengar så man har något att leva på i sommar.  Det är svårt att få ihop sin ekonomi, även fast jag bor hemma så betalar jag för mig själv. Inte för att jag måste, utan för att jag vill och tror att det är bra att man lär sig veta att pengar inte växer på träd och att man måste kämpa för att klara sig. 2 tusen går till hyra, 180 kr försäkring, nu är bilen inlämnad på verkstan och det betalar jag också vilket kommer gå på runt 4.000 skulle jag tro, sen sparar jag 8.000 kr varje månad för att ha råd att flytta efter sommaren, sen är det mobilräkning på 750 spänn, sen är det soppa för 1300 kr/mån, så det blir en del. Så folk som säger att jag är bortskämd kan bara ÄTA upp det :)
Hursom på personalmötet tog jag med mig min grupp och gick och satt mig i kontoret och pratade om vad dem ville förbättra och vad jag tyckte inte fungerade och det märks redan nu vilken förändring! Kul! :)
Igår bakade jag en kladdkaka (okej, köpte en färdigmix men det var ju jag som gjorde själva arbetet!!) så nu ska jag krypa ner och kolla på det absolut första avsnittet av Grey's med mamma, vi har beställt hem boxen så det blir upptaget på kvällskvistarna ett par månader framöver!



Kommentarer
Postat av: GRINOLLE

DU ÄR BÄST <3

2012-03-23 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!